ماموریت و چشم انداز

You are here:

مأموریت پدیده صنعت اوج

اجرای پروژه‌های مهم کشور به همراه تأمین تجهیزاتِ با کیفیت برای پروژه‌های صنایع معدنی، فولادی و پتروشیمی جهت ارتقا و آبادانی ایران عزیزمان مهم‌ترین هدف ماست. هدفی که با ارتقای بهره‌وری، سودآوری پایدار و رشد درآمد با موفقیت به انجام رسیده است.


چشم‌انداز سال 1410

 تبدیل شدن به اجرا کننده و تأمین کننده اصلی تجهیزات صنایع و پروژه‌های اصلی منطقه

ارزش‌های سازمانی

مسئولیت‌پذیری اجتماعی

ما به دنبال سود هستیم اما سودی که برای جامعه و محیت زیست هم سودمند باشد. ما خود را شهروندی مسئول می‌دانیم و برآنیم که با فعالیت خود بر جامعه و کشور خود تأثیر مثبت داشته باشیم. پس با ارتقای ایمنی و سلامت کارکنان، توجه به محیط زیست و همراه شدن با طیف‌های مختلف جامعه از طریق کمک‌های مستمر به قشر ضعیف، کودکان کار و سالمندان, همراهی با سازمان‌های کهریزک، محک و ... سعی کرده‌ایم گام‌هی محکمی برای راه هموطنان خود برداریم.

ارزش‌افزایی برای مشتریان

ما بر این باوریم رضایت مشتری، سرنوشت ما را رقم می‌زند، پس برآنیم با فراتر عمل کردن از انتظارشان، تعهد خود را به بهترین شکل انجام دهیم. ما با عرضه محصولات با کیفیت بالا، ارائه تولیدات با قیمت رقابتی، تعهد به تحویل و انجام پروژه در زمان مقرر و توسعه سبد محصولات و ارائه راهکارهای نوین، به کاهش هزینه، افزایش رضایتمندی و بهره‌وری مشتریان می‌اندیشیم.

سرمایه‌های انسانی

ما نیروهای انسانی خود را بزرگ‌ترین سرمایه خود می‌دانیم تا از طریق دانش، خلاقیت و تلاش بی‌وقفه به موفقیت‌های بزرگ دست یابیم. موفقیت‌های تیمی را بر کامیابی‌های فردی ترجیح می‌دهیم و دانش خود را به اشتراک می‌گذاریم. ما در مسیری که قدم گذاشته‌ایم به دنبال توسعه توانمندی رهبران و کارکنان، افزایش بهره‌وری منابع انسانی، کسب رضایت و علاقه‌مندی نیروهای مجموعه هستیم.

درستی و صداقت

ما حرفمان با عملمان یکی شده است تا به اصل درستی و صداقت پایبند باشیم. درستکاری را مبنای عمل قرار می‌دهیم و در تعهدها و وعده‌هایمان حسن نیت داریم. در روابط خود برای حریم خصوصی افراد، مقام، منابع و اعتبار افراد احترام قائل هستیم.

همگام با دانش روز

ما به پیشرو بودن و همراه شدن با دانش روز ایمان داریم؛ با خلق فرصت‌ها، ارائه راهکارهای نو و حمایت از تغییر خود را از دیگران متمایز کرده‌ایم.